Reklamatsioonide esitamine

Vabandame, kui on midagi sellist, mis ei ole ootuspärane. Meie soov on olukord mõlema poole jaoks võimalikult vähese energiakulu(ga) ja kiirelt lahendada. Reeglina pakume kahte lahendust - asendame kauba või maksame kahjustada saanud kauba ulatuses raha tagasi.

Lahendus sõltub peale reklamatsiooni menetlust. Selle viime läbi, kui olete saatnud alloleva veebirvormi kaudu info.

Enne veebivormi täitmist palume teil:

+ tutvuda Natural AS müügitingimuste ja kvaliteedikirjeldustega.

+ veenduge, et on olemas tehinguga seotud müügidokumendid (arve või tellimuse number).

+ fikseerige võimalikult täpselt fotodel kvaliteedile mittevastav(ad) kaubad.

Natural AS müügitingimused ja kvaliteedikirjeldused

Ole hea täida allolev veebivorm

* Kõik väljad on vajalikud ja kohustuslikud.