Reklamatsioonide esitamine

Vabandame, kui on midagi sellist, mis ei ole ootuspärane. Meie soov on olukord mõlema poole jaoks võimalikult vähese energiakulu(ga) ja kiirelt lahendada. Reeglina pakume kahte lahendust - asendame kauba või maksame kahjustada saanud kauba ulatuses raha tagasi.

Lahendus sõltub peale reklamatsiooni menetlust. Selle viime läbi, kui olete saatnud alloleva veebirvormi kaudu info.

NB! reklamatsiooni saab esitada pakendi avamisel avastatud ehituspuidule. Juba kasutusse võetud materjal (näiteks seinas voodrilaud) ei kuulu reklameerimisele.

Enne veebivormi täitmist palume teil:

+ tutvuda Natural AS müügitingimuste ja kvaliteedikirjeldustega.

+ veenduge, et on olemas tehinguga seotud müügidokumendid (arve või tellimuse number).

+ fikseerige võimalikult täpselt fotodel kvaliteedile mittevastav(ad) kaubad.

Natural AS müügitingimused ja kvaliteedikirjeldused

Ole hea täida allolev veebivorm

* Kõik väljad on vajalikud ja kohustuslikud.